بهترین هدیه برای اولین بار

بهترین هدیه برای اولین بار

اولین قرار در عین حال که هیجان‌انگیز است، استرس‌زا نیز هست. چرا که هر دو طرف نمی‌دانند که باید چه کاری انجام دهند. به ویژه انتخاب بهترین هدیه برای اولین بار بسیار دشوار است و باید هوشمندانه عمل کرد. البته در این شرایط حتما لازم نیست که هدایای گران قیمت تهیه کنید؛ زیرا شخصیت شما در چنین قرار ملاقات‌هایی بسیار مهم‌تر از مسائل دیگر است. ما در کالارویال به شما هدیه‌های مناسبی را پیشنهاد داده‌ایم که بدون شک شما نیز دوست دارید که در دیدار نخست آن‌ها را دریافت کنید. از کتاب گرفته تا جواهرات زیبایی کالارویال! برای آشنایی با هدایای مناسب برای قرار اول با ما همراه باشید.

هدیه مناسب برای قرار اول

کادو یکی از راه‌های عالی برای شکستن یخ افراد در جلسه اول آشنایی است. در واقع کادو دادن می‌تواند به ایجاد تصویر مثبت برای ادامه رابطه کمک کند. در ضمن، انتخاب یک هدیه مناسب و خلاقانه نشان می‌دهد که شما برای آماده شدن جهت شرکت در قرار ملاقات تلاش کرده‌اید. اما گاهی اوقات صحبت کردن در مورد کاری آسان‌تر از انجام دادن آن است. برای مثال انتخاب پیشکش مناسب در اوایل رابطه که هنوز طرفین به خوبی یکدیگر را نمی‌شناسند، دشوار است. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم که چند نمونه از بهترین هدایا را به شما معرفی کنیم.

  • گل

یک شاخه یا دسته‌ای گل بهترین هدیه برای اولین بار ملاقات عاشقانه به حساب می‌آید. گل هم نشانه دوستی معمولی و هم نشانه عشق است و همین موضوع است که آن را برای نخستین قرار مناسب کرده است. هر گلی مفهومی دارد، برای مثال:

گل مریم: سفیدی گل مریم یادآور نجابت و پاکی معشوق است. بنابراین اگر فرد عاشقی یک شاخه گل مریم به معشوق خود هدیه دهد، اطمینان خود را از عفت و عشق معشوق نشان می‌دهد.

گل لاله: تقدیم گل لاله نشان از آن دارد که عاشق حاضر به جان‌فشانی در راه معشوق است. لاله برخلاف گل‌های دیگر بعد از چند ساعت جذابیت خود را از دست نمی‌دهد.

گل میخک: میخک نشان‌دهنده قلب عاشق است و او با تقدیم میخک به معشوق در واقع قلب خود را که بهترین هدیه‌ها است، نثار می‌کند.

گل شقایق: شقایق نشان از عشق آتشین عاشق به معشوق دارد. در واقع این گل نماد تپیدن قلب عاشق و آرزوی دیدار معشوق است.

گل سرخ: گل سرخ عشق شورانگیزی را روایت می‌کند؛ عشقی که عاشق می‌خواهد علاقه خود را با آن نشان دهد.

  • زیورآلات مارکدار و اصل کالارویال

انتخاب زیورآلات نیز همیشه گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن محسوب می‌شود. اما در صورتی که قصد کادو دادن جواهرات برای اولین قرار را دارید، از طلاهای گران قیمت استفاده نکنید. زیرا این امر می‌تواند ذهنیت بدی را برای معشوق شما به وجود آورد. برای این منظور می‌توانید از زیورآلات و بدلیجات کالارویال استفاده کنید و زیباترین سرویس ست و نیم ست طلا و جواهر را خریداری بفرمایید.

در کالارویال مجموعه متنوعی از زیورآلات زنانه، دخترانه و مردانه اعم از آویز، النگو، انگشتر، دستبند و غیره وجود دارد. کلیه این محصولات از متریال باکیفیت و ضد زنگ همچون استیل، نقره و پلاتین ساخته شده‌اند. همچنین طرح‌های به کار رفته در ساخت این جواهرات نیز از برترین برندهای مطرح طلاساز دنیا الهام گرفته شده‌اند.

بنابراین اگر قصد دادن کادویی شیک و منحصربه‌فرد را به معشوق خود دارید، از محصولات کالارویال غافل نشوید. در مجموعه محصولات کالارویال مدل های متنوعی متناسب با هر سلیقه ای وجود دارد. در واقع کالارویال همراه لحظات خوش زندگی شما است و می تواند با کمترین بودجه کادو مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

هدایای ساده و زیبا برای قرار اول

  • کتاب

اگر با بررسی خصوصیات اخلاقی و سلایق معشوق یا دوست خود پیش از اولین قرار متوجه شدید که به کتاب علاقه دارد، حتما در خرید آن درنگ نکنید. در این شرایط دیوان حافظ یا مولوی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. همچنین کمتر کسی است که به مطالعه کتاب‌های کلاسیک و داستان‌های عاشقانه علاقه نداشته باشد. از بهترین کتاب‌های عاشقانه می‌توان به غرور و تعصب، آنا کارنینا، بلندی‌های بادگیر، جین ایر و من پیش از تو اشاره کرد.

  • عطر اورجینال

امروزه انسان‌ها به آراستگی ظاهر و خوشبو بودن خود اهمیت زیادی می‌دهند. به ویژه، از آنجایی که خانم‌ها همیشه دوست دارند که خوشبو باشند، از خرید عطر لذت می‌برند. حتی برخی از بانوان اصطلاحا عطرباز هستند و بسیاری از عطرهای اصل و اورجینال را می‌شناسند. بنابراین اگر به دنبال تهیه بهترین هدیه برای اولین بار هستید، برای معشوق خود عطر بخرید.

با عطر دادن به دیگران حس شادی، احساس خوب و زیبایی را به فرد مقابل منتقل می‌سازد. در ضمن، این محصولات بسته‌بندی‌ها و بطری‌های جذابی دارند که نظر هر کسی را به خود جلب می‌کنند. بدین ترتیب بدون اینکه هزینه گزافی متحمل شده باشیم، می‎توانیم تاثیر مثبتی روی دیگران بگذاریم. اما در این خصوص کمی وقت گذاشته و از خرید عطرهای تقلبی پرهیز کنید.  برای خرید خوشبوترین عطرهای زنانه و مردانه فاکتورهایی همچون رایحه، تیپ شخصیتی و هدف استفاده از آن‌ها را در نظر بگیرید. عطری مناسب است که احساسی خوشایند در شخص مورد نظر ایجاد کند. با استفاده از پیشنهادات فوق می توانید یک هدیه مناسب برای قرار اول تهیه کنید.

ارسال دیدگاه